zaterdag 25 oktober 2014

Anna Kendrick in campagne Kate Spade New York

Anna Kendrick in campagne Kate Spade New York 

De 29-jarige actrice Anna Kendrick is te zien in een nieuwe campagne van het Amerikaanse modelabel Kate Spade New York.
Dat schrijft Fashionista.
Kendrick maakt in de campagne reclame voor de nieuwe handtas van het label. Ze werd gefotografeerd op verschillende locaties in Las Vegas, omringd door een groep mannen.
"Het was erg leuk om te doen", zegt Kendrick. "We waren op allerlei oude locaties in Las Vegas, het leek wel of ik in een ander tijdperk was. Er deden acht mannen mee aan de sessie. Ze moesten doen alsof ze grote gokkers waren en ze bezorgden me de hele dag de slappe lach."

Elegant

De actrice zegt al lang fan te zijn van de tassen van Kate Spade New York. "Ze zijn prachtig", zo legt ze uit. "Ze zijn tijdloos en elegant, maar ook speels." Kendrick heeft zelf genoeg aan een kleine tas, omdat ze nooit zoveel bij zich heeft. "Alleen m’n portemonnee, sleutels en telefoon".
Kendrick noemt haar eigen stijl "lui en klassiek". "Ik kan naar de winkel rennen in een spijkerbroek en een T-shirt", zegt ze. "Maar als ik uitga wil ik er leuk uitzien en dan draag ik graag iets klassieks.
bron: NU.nl/Hans Blommaert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten